Corporate Communicatie in het digitale tijdperk

Op donderdag 12 februari 2009 vond het Congres Corporate Communicatie in het digitale tijdperk plaats.

In het nieuwe, digitale tijdperk vindt 'nieuws' via klassieke en digitale kanalen steeds sneller zijn weg naar de consument, die voortdurend meer informatie en een nog grotere transparantie vereist.

Deze evolutie heeft een groeiende impact op alle aspecten van uw corporate communicatie. Wie zich echter organiseert vindt in deze nieuwe uitdaging geen bedreiging, maar een opportuniteit om zijn product of dienst nog beter te profileren.

Programma Congres 2009:

09u30

 

Onthaal

10u00

Inleiding

Professor Dr. Emeritus Els De Bens, UGent

10u15

Het landschap van de corporate communicatie

Professor Dr. Patrick Vyncke, vakgroep communicatiewetenschappen UGent

10u45

Visie van de trendwatcher

Herman Konings, Pocket Marketing

11u15

 

Koffiepauze

11u45

Visie van de woordvoerder

Moniek Delvou, Communicatie adviser to the chairman, Dexia

12u15

Vraaggesprek met ervaringsdeskundigen

Greet Riebbels, communicatiecoördinator, Project Gent Sint-Pieters

Geert Sciot, Vice President Communication, Brussels Airlines

13u00

 

Broodjeslunch

14u00

Case story De Post

Johnny Thijs, CEO De Post

14u45

Case story De Lijn

Ingrid Lieten, Directeur-Generaal De Lijn

15u15

 

Vraag en antwoord

15u45

Slottoespraak & synthese

Rik Van Cauwelaert, Directeur Knack

16u30

 

Cocktail